Publicēja: PacNelabais | 09.07.2007

Nightwish

Pirmo reizi Nightwish dzirdēju kojās, kad to visā skaļumā klausījās blakus istabā. Toreiz patika, bet kad dabuju pāris šamo albumus, tad sapratu, ka nu kaut kā mani vairāk par vienu dziesmu šamie nesaista.

Nu un ir naitvišam viena jauka dziesma saucas fish… tfu… wishmaster. Ja šo te dziesmu pameklē iekš youtube, tad primais pieejamais video ir tieši tas kas vajadzīgs labam noskaņojumam:

Un še tev, šodien vadzi atradu arī otru versiju nepareizi saklausītajai lirikai 😉

Ja kas, tad es šeit var palasīties oriģinālo liriku.


Atbildes

  1. Hmm, par gaumi nestrīdas. Varu gan tomēr piemetināt, ka pati jau 2us gadus esmu Naitviša fane [somi in general manuprāt ir talantīgi mūziķi] un Nightwish mūzika ir skaista, lieliskas melodijas, lieliska solistes Tarjas balss. Lielākā daļa dziesmu man iet pie sirds un šo grupu noteikti nevajag baidīties mēģināt klausīties. 🙂 http://youtube.com/watch?v=xAKf1gTx7qM
    Par tālāku grupas darbības veiksmi gan spriest ir grūti, jo apmēram pirms pusgada Tarja aizgāja no grupas un viņas vietā tika atrasta jaunā soliste Eva, kura, spriežot pēc jaunā singla Eva, nespēj turēt Tarjas augsto latiņu.
    Tas tā, vinkārši nedaudz info kādam, kam varētu interesēt. 🙂

  2. Nightwish ir, tas ir – bija, pati labākā grupa ever. Pēc Tarjas aiziešanas es uzskatu, ka grupa ir mirusi. Pašlaik es kalusos tikai vecos gabalus, kuros soliste ir Tarja [omfg, viņai ir ideāla balss, tā jaunā soliste nemaz nestāv klāt].
    Turklāt Nightwish mūzika patīk pat manai mātei [viņai 62 gadi]. Simfoniskais metāls, gõtu metāls. Sauciet kā vēlaties, bet Nightwish stāv pāri visam un visiem.

  3. turklāt – jaunā soliste ir Anette. ja jau kāds ir tiešām grupas fans, tad zina visu. tik elementāri kā ieiet viņu oficiālajā mājas lapā un apskatīties, kas ir kas nu vajadzētu mācēt. 😉 [Eva, lol]


Komentēt

Kategorijas