Publicēja: PacNelabais | 18.06.2007

Vakars uz ezera!

Vispār jau man šīs dienas sākums atgādināja atsevišķas filmas iesākumu… Pamodos ar domu, ka man nekas nav ieplānots jāņiem, pienācis milzīgs komunālo rēķins, kas bija jāsamaksā. Un tad vēl tieši pirms pusdienlaika uzzinu, ka līdz jūlija sākumam man ir jāizvācas no savas pašreizējās dzīvesvietas. Visu to apgrūtina fakts, ka man pieder divguļamā gulta, skapis un naksgaldiņš, kuri principā aizņem dikti daudz vietas, kuras pārsvarā gadījumu nevienam nav. Un tas viss tieši divus mēnešus pirms laika.

Sassodītā pasaule!

Nu bet uz šo brīdi jau viss laikam ir ok. Vadzi, pie diviem paziņām atradās vieta diviem cilvēkiem. Pie cita drauga atradu vietu, kur pagaidām izmitināt gultu un skapi. Kā arī saņēmu piedāvājumu jāņu pavadīšanai.

P.S. Bija arī tādi biedri, kas saņemot manu zvanu neizklausījās diez ko iepriecināti pat pirms problēmas uzklausīšanas. Un ko man ar tādiem darīt? 🙂


Komentēt

Kategorijas